MEGA AKCIJA HYPOXI

12 + 4 obiski gratis Hypoxi  + 1 kavitacija gratis+ svtovanje o prehranjevanju + radiasteziska analiaz

Rezervirajte termin za  BREZPLAČNI  testni  obisk: 051 633 446

Akcija velja do 24.12.2019

Team Vita line

RADIASTEZIJA

ALi veste da imajo kupljene banane samo 30% energijske vrednosti 

Izdelki z domačega vrta pa 100% 

Pridite in z veseljem vam preverim kako kvalitetno hrano jeste

inf:031 66 22 27

Vabljeni!

Team Vita line


AKCIJA Masaža z himalajskimi posodami

Izkoristite akcijo plačaš2 dobiš 3 in pripravite sebi ter vašim dragim lepo darilo!

Akcija nakupa velja do 24.12.2019 Čas koriščenja eno leto

Info: 051 633 446

INDOOR CYCLING

ENA NAJPOPULARNEJŠIH VADB

Indoor cycling

Indoor cycling je načrtovan trening z skupinsko dinamiko. Kljub temu, da vadba poteka v skupini, pa je obremenitev na kolesu individualna glede na posameznikovo fizično pripravljenost, starost in cilj, ki si ga je posameznik zadal.

Intenzivnost se pri vadbi meri s pomočjo merilcev srčnega utripa. Za vadeče je bistveno, da vedo, kaj želijo doseči. CILJ je tisto, kar daje inštruktorju informacijo o tem, kaj vadeči želi in kakšen trening mora za dosego tega cilja opraviti. Intenzivnost se meri s pomočjo merilcev srčnega utripa (meri se v % glede na maximalni srčni utrip posameznika). Govorimo o 4 stopnjah intenzivnosti vadbe:

50%-65% maks. srčne frekvence (SF) »RECOVERY« območje – nizko intenzivna vadba namenjena regenaraciji in aktivnemu počitku

65%-75% maks. SF »ENDURANCE« območje – poudarek na aerobnem treningu, izgorevanju maščob in mentalni pripravi posameznika

75%-85% maks. SF » SRENGHT« - MOČ – poudarek na treningu moči. Pridobivanje vzdržljivost v moči, izgorevanje maščob. Aerobno – anaerobni trening.

65%-92% maks. SF » INTERVAL« območje-trening, ki ima največji razpon intenzivnosti. Aerobno – anaerobna vadba, poudarek na izgorevanju maščob, razvijanje laktatne tolerance, razvoj moči in hitrosti, izboljšanje frekvence, ritma

Priporočljiva oz. obvezna oprema za udeležence:

Pomembno je, da pri vadbi uživate in se na koncu vadbe NE čutite izmučeni.