AKCIJA HYPOXI

Vabljeni da brezplačno preizkusite enega najboljših načinov za izgubljanje odvečnih kilogramov

Rezervacija brezplačnega testnega termina: 051 633 446

Akcija velja do 30.10.2019

Team Vita line

Najnovejši SOLARI

Podaljšajte poletje in obiščite naš vrhunski solarij.

 

Vabljeni!

Team Vita line


NOVO POSTAVITEV DRUŽINE

Naše terapije za osebno rast vam bodo spremenile pogled na življenje.

Kako potekajo terapije si preberite na naši internetni strani.

Info in rezervacija termnina: 051 633 446

Vabljeni

INDOOR CYCLING

ENA NAJPOPULARNEJŠIH VADB

Indoor cycling

Indoor cycling je načrtovan trening z skupinsko dinamiko. Kljub temu, da vadba poteka v skupini, pa je obremenitev na kolesu individualna glede na posameznikovo fizično pripravljenost, starost in cilj, ki si ga je posameznik zadal.

Intenzivnost se pri vadbi meri s pomočjo merilcev srčnega utripa. Za vadeče je bistveno, da vedo, kaj želijo doseči. CILJ je tisto, kar daje inštruktorju informacijo o tem, kaj vadeči želi in kakšen trening mora za dosego tega cilja opraviti. Intenzivnost se meri s pomočjo merilcev srčnega utripa (meri se v % glede na maximalni srčni utrip posameznika). Govorimo o 4 stopnjah intenzivnosti vadbe:

50%-65% maks. srčne frekvence (SF) »RECOVERY« območje – nizko intenzivna vadba namenjena regenaraciji in aktivnemu počitku

65%-75% maks. SF »ENDURANCE« območje – poudarek na aerobnem treningu, izgorevanju maščob in mentalni pripravi posameznika

75%-85% maks. SF » SRENGHT« - MOČ – poudarek na treningu moči. Pridobivanje vzdržljivost v moči, izgorevanje maščob. Aerobno – anaerobni trening.

65%-92% maks. SF » INTERVAL« območje-trening, ki ima največji razpon intenzivnosti. Aerobno – anaerobna vadba, poudarek na izgorevanju maščob, razvijanje laktatne tolerance, razvoj moči in hitrosti, izboljšanje frekvence, ritma

Priporočljiva oz. obvezna oprema za udeležence:

Pomembno je, da pri vadbi uživate in se na koncu vadbe NE čutite izmučeni.